A World of Ramblings

Saturday, July 14, 2012

Aslinda, gonlumden neler neler geciyor su anda. Beni benden alan o tatli gun icinde yasanan dusler, o telasin icinde, hayal edilen gelecekler. O cekilen icler, sonra bir zevkle eraber gelen o rahat, huzur dolu mutluluk. Sevgi pitircigi gibi acan o boluk porcuk dusler bir su gibi yavas yavas akar, uzanir, bir elini gecmise, diger elinide gelecege baglar. Neler, neler geciyor su kalbimden su anda. Baka baksan diye, dort gozle bekler oldum. Sen, sen varya...icimde boyle bir anlatmasi aslinda zor, bana ic cekipte, her nefeste tekrardan sukrettigim, ve her seferinde hayatin daha ne kadar guzel oldugunu hatirladigim. Biraz daha mutlu oluyorum her gunku halimden, ki zaten benim ayaklarim su anda yere basmiyor ki. Ama bilsen ki, bir bilsen, icimde ne kadar buyuk bir firtinalar oluyor. Bu bir kac saat, kedinin kasaptaki cigeri bekledigi gibi bekler oldum seni. O ince ama sart bakislarin beni, aldi aklimi basimdan, beni deli divane etti.

No comments: