A World of Ramblings

Tuesday, December 6, 2011

Dun Kerbelaydi. Dun Muharrem 10du. Dun kara bir bela gunu, acidan en acilari, matemlerin en huzunlusu. Ama buda Muharrem Mateminin yavas yavas bir sona geldiginide belirtir, ve Asure gunun yaklastigini sinyaller. Bu yas, bu aci kabilimizin hic bitmek bilmeyen, kanamasi durmucak bir yara. Biz hep goz yaslari dokmeye devam edicez, ve Sahimizin yolunda emin adimlarla ilerlmeye devam edicez...ama Allah'in kuralida bu.Geri kalmakla sevnip, ibadetimize devam etmek.

Kendimi tam tekrardan herseye verebilcem derken, simdide icimden gelmiyor hic birsey yapmak. Duzene oturtmak, neden hep bu kadar zorlar, insanin ici disi sikinti dert, yas dolar? Ben hayatimi gunluk bir duzene sokmaya calistikca, tekrardan Irem gittikten sonra, tekrar hersey cigirindan cikmak istiyormus gibi. Hep bana bir ters duzen. Acilen bir is bulmam lazim. Icim geciyor, kendimden geciyorum, hic birsey yapmak istemiyorum. Zorluyaraktan herseyi, miy miy miy miy ilerliyorum. Benim bir hava degisikligine ihtiyacim var.

No comments: